Youtube csatornám

2016. február 6., szombat

7.Rész- Betegen

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~           BOCSÁNAT           ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sziasztok kedves olvasóim! Nagyon rég tettem ki új részt, amit nagyon sajnálok! Most egy eléggé rövid részt hoztam, mert nem volt ötletem és nemrég jöttem haza..De ígérem, hogy a következő részek hosszabbak lesznek! Köszönöm, hogy olvassátok!


Yo Na szemszögéből:

5:30
Reggel amikor felkeltem felültem az ágyamra és kirázott a hideg. Át futott az agyamon, amit Jungkook mondott tegnap.Ahogy felkeltem az ágyból elkezdtem szédülni. Lementem a földszintre de amikor leértem a lépcsőn elsötétült minden.Ráestem a térdemre de nem láttam semmit csak sötétséget. Anyu hallotta, ahogy a földre zuhanok majd kifutott a hálószobából.
-YoNa!YoNa!Sin Min Jeong!! Mi van veled?Kelj fel! Úr isten! Hívom a mentőket!-kiabált felettem de nem tudtam válaszolni.Pár perc múlva hallottam a szirénát a házunk előtt, befutott két mentős majd rátett egy ágyra.Éreztem ahogy az autó elindul, elkezdtem megint szédülni de most sokkal jobban, pár perc múlva elvesztettem az eszméletem.

Yugyeom szemszögéből:

7:00
Már megint csörögsz?Mondtam az ébresztőórámra nézve majd rácsaptam egyet.Előkaptam a telefonom, és felhívtam YoNát de nem vette fel.Felöltöztem majd elindultam az iskola felé.Fél úton voltam és újra megpróbáltam hívni a barátnőmet, de még mindig nem vette fel.Most szivat vagy mi a baja?Áhh..Biztos csak le van neki némítva a telefonja.Nyugtattattam ezzel magam majd betettem a fül hallgatót a fülembe és mentem tovább.
Pont nyolcra betoppantam a suliba majd felmentem az osztályomba.Végig ültem az első órát, kicsengettek és futottam le YoNa osztályához.
-Hei!-kiáltottam oda neki.
-Mond.-mondta
-YoNa hol van?-kérdeztem tőle
-Honnan kéne tudnom?-vonta meg a vállát.-Ma nem is jött iskolába.-mondta
-Mi?Akkor minek jöttem be?-néztem rá 
Vissza futottam az osztály termembe a cuccaimért majd rohantam ki az iskolából de szembe jött velem Jungkook.
-Ha megtudom, hogy a te barátaidnak valami köze van YoNához, véged van.Értetted?-markoltam a nyakkendőjébe majd rávicsorítottam.
-S..Semmi közöm hozzá!-mondta majd el lökött el magától.
Köptem egyet majd futottam tovább YoNáék háza felé.Amikor oda értem nem világítottak a lámpák.A postaládára rá volt ragasztva valakinek a telefonszámja amit fel is hívtam.
-Haló?Ki az?-szólt bele egy idegen női hang.
-Jó napot!YoNa magával van?.-kérdeztem az idegentől.
-YoNa anyukája vagyok! De te ki vagy és miért keresed a lányomat?-kérdezte
-Egyik barátja vagyok, és ma nem jött iskolába!- mondtam
-YoNa kórházban van.Ha be szeretnél jönni hozzá akkor elküldöm a szoba címét SMS-ben!-ajánlotta fel.-mondta
-Megköszönném!-mondtam a telefonba de amire kimondtam letette a telefont.
Pár perc múlva megkaptam az sms-st amiben a szoba száma volt leírva majd elindultam.

Jin szemszögéből:

Felesleges volt ma reggel felkelnem olyan korán, és bemenni abba a leprás iskolába.Jungkook elvezetett YoNa osztály terméhez de először nagyon ellenezte, de nem volt más választása.Oda mentünk de sehol sem volt.Körbe jártuk az iskolát de sehol nem volt.Már nagyon kezdett elegem lenni szóval kitéptem Heit az osztályából és megkérdeztem hol van YoNa.Nem válaszolt semmit de amikor közel hajoltam hozzá tökön térdelt, megmondta, hogy nem jött iskolába és elszaladt.Ezután haza jöttem és gondolkodom. Pár perc múlva betoppant Jungkook és közölte velem, hogy YoNa kórházban van.Összekaptam magam,felvettem a dzsekimet és kimentem az ajtón és a kórház felé vettem az irányt. Elsőnek kell ott lennem nála, hogy ki tudjam hozni.Hívtam egy taxit ami gyorsan oda is vitt.Bementem a kórházba és megkerestem YoNa szabályát.Majdnem mindenhova benyitottam csak oda nem ahová kellene, de az utolsó szoba ahová benyitottam ott volt ő. Ült az ágyában és nézett ki az ablakon.Haja kócos volt, egy kórházi pizsama volt rajta ami nagyon jól állt neki.


Körbe néztem, nem volt a szobában rajtunk kívül senki.Lassan és csendesen megindultam felé.Fél percig sem tartott amire oda csúszkáltam.Lassan közel hajoltam hozzá és megöleltem a derekánál fogva.Megrezzent a teste, nem tudta ki vagyok, de szerintem Yugyeomnak hitt.Lassan felém fordította a fejét egy mosollyal az arcán de amikor meglátta, hogy én vagyok az a mosoly elment.
-Jin!-kiáltott volna fel ha nem fogom be a száját.
-Nyugi van.Ha sikítasz csak rosszabb lesz.Nem is örülsz nekem?- mondtam egy vigyorral az arcomon.
Nem mert szólni semmit, csak bámult a szemembe.Fel álltam, rá néztem és nyújtottam felé a kezem de nem adta oda, ezért megragadtam a csuklóját és felállítottam.
-Eressz el!-kiáltott rám.
-Itt én vagyok az aki parancsol, világos?Vegyél fel valami normális ruhát, van rá 2 perced aztán megyünk.-mondtam határozottan.
-Nem megyek el innen!- mondta majd csapkodni kezdett a melkhasomat.
-Azt nem te fogod eldönteni!-ordítottam rá majd lelöktem az ágyra.
Könnycsepp futott le az arcán, de nem tudott érdekelni.Oda mentem a szekrényhez, elő vettem egy farmert, egy ujjatlant meg egy fekete bőr dzsekit és oda dobtam neki.
-Öltözz!-mondtam
Pár perc múlva már fel volt öltözve.Megfogtam a kezét és kisétáltunk szépen,lassan a kórházból mint egy pár.Senki sem vette észre, hogy eltűnt. Szépen engedelmeskedett, szemei a földet bámulták, és mentünk az egyik elhagyatott épületbe, ahol szoktunk lenni a többiekkel.YoNa nem tudta hová megyünk, csak húztam magam után.



Yugyeom szemszögéből:
Ballagtam a kórház felé majd beugrottam az egyik boltba venni csokit mert éhes voltam. Amire megtaláltam a kedvenc csokim és YoNa kedvencét eltelt egy fél óra.Kijöttem a boltból és futottam a kórházhoz.Már majdnem ott voltam de csörgött a telefonom.
-Ki az?-kérdeztem
-Veled van YoNa?-kérdezte
-Most megyek be hozzá a kórházba, de ki maga?-kérdeztem
-Az anyukája! Azt mondták, hogy elment egy magas,vékony fiúval! Nem te voltál?-dadogta kétség beesetten az anyukája.
-Nem velem ment el!-mondtam
-AKKOR KIVEL?-ordított a telefonba.
-Maga hol van most?Oda megyek!-mondtam
-A kórházban a szabályában.-válaszolta
-2 perc és ott vagyok!- mondtam majd letettem a telefont és úgy kezdtem el futni, mint még soha.

YoNa szemszögéből:

Nem tudom hova hozott, és mit akar velem. Azt sem tudom, hogy tudta meg, hogy kórházban voltam.Egy fotelben ültem, meg sem szólaltam.Jin velem szemben ült és engem nézett.Körbe néztem, csak minimális fény volt az épületben.Ahogy néztem körbe Jin elnevette magát.Nem tudom miért nevetett, de oda kaptam a fejem.
-Aranyos vagy.-mondta még mindig nevetve.
Nem válaszoltam semmit csak lehajtottam a fejem.
-Nem baj ha nem válaszolsz.-mondta majd fellát, oda jött hozzám és leült mellém.
-Mit akarsz tőlem?Már nagyon elegem van belőled!-mondtam majd felálltam
-Hát..Te is kellesz....És azt is akarom, hogy Yugyeomnak fájjon.-válaszolta
-Nem leszek soha a tiéd!Buta paraszt vagy!És szállj le Yugyeomról mert nem ártott neked semm...-nem hagyta, hogy befejezzem a mondókámat, hanem megcsókolt.A nyelve erőszakosan be akart hatolni a számba, sikerült is neki csak megharaptam. Egy fájdalmas sikítás féle hang hagyta el a száját.A nyelvéből folyt a vér de élveztem a látványát.
-Ezt ha még egyszer eljátszod, véged van.-mondta majd leült a székébe.
-Ugyan ez vonatkozik rád is.-mondtam 
Nem szólt semmit csak felállt, oda jött hozzám és fel húzott a fotelből.
-Itt én szabom meg a szabályokat!-kiáltott rám
Nem szóltam egy ideig semmit, csak csurogtak a könnyeim.Yugyeomra gondoltam, hogy mi lehet vele.Eltelt kb 1 óra de még mindig csendben ültünk.Egyre hidegebb lett, nagyon fáztam.
-Jin...-szólaltam meg
-Igen?..-kérdezte
-Fázom...Nagyon...Nem mehetnék haza?-kérdeztem
Nem válaszolt semmit, csak felállt, oda jött hozzám, levetette a dzsekijét és nekem adta.
-Egy ideig biztos nem fogsz innen haza menni.-mondta
Felvettem a dzsekijét, jó meleg volt.Nem érdekelt, hogy azt monda, hogy nem fogok innen haza menni, mert tudtam, hogy Yugyeom és a többiek eljönnek értem. Jobb lett volna nála maradnom és nem menni iskolába..Akkor nem lett volna ez az egész.Pár perc múlva éreztem, hogy ki kellene mennem a mosdóba.
-Jiin....-motyogtam.
-Mi az már megint?-kérdezte gúnyos hangon
-Pisilnem kell...-motyogtam
Fel állt és elvezetett az épület másik felébe ahol volt 1 db wc.Nagyon undorító volt.
-Én erre rá nem ülök!-mondtam
-Akkor pisilj be.-nevetett
-Istenem..-mondtam majd bementem és becsaptam az ajtót.Körbe tekertem a wc-t wc papírral és elvégeztem a dolgom. Amikor kinyitottam az ajtót Jin ott ált előttem.
-Komolyan körbe tekerted az egészet?-nézett rám nevetve.
-Baj? Mondtam, hogy rá nem ülök.-mondtam majd a vállba böktem.
-Nem baj.-mondta
-Körbe nézhetek az épületben?-kérdeztem
-Körbe nézhetsz. De ha megszöksz és megtalállak viselned kell a kövezkezményeket.-mondta fenyegetőzve.
Nem szóltam semmit, csak elindultam körbe nézni.Már vagy 5 perce mászkáltam amikor egy elég nagy, kitörött ablakot láttam.Oda mentem, megnéztem, hogy ki a férek rajta.Ki tudtam volna menni rajta, de nem akarom kihúzni nála a gyufát.Várok még pár napig aztán eltűnök.
Vissza mentem oda, ahová Jin mondta majd leültem a fotelbe.
-Okos kislány.- dicsért meg majd megsimogatta a fejem.-Nem szöktél meg!-mondta
Nem szóltam semmit.Kényelembe helyeztem magam és elaludtam.

Hei szemszögéből:

Egész nap azon idegeskedtem, hogy hol lehet YoNa. Gondotlam biztos otthon van, és lebetegedett ezért suli után az irányt JB-ék felé vettem. Amikor oda értem a házuk elé, bekopogtam és JB nyitotta ki az ajtót.Ahogy kinyitotta elmosolyodott és megölelt.
-Szia cicám!- köszönt.
-Szia.YoNa nem volt itt?-kérdeztem meg
-Nem, miért?-kérdezte
-Nem jött iskolába, azt hittem Yugyeommal van.-mondtam majd bementem a lakásba.
-Mindig velük foglalkozol, én el vagyok felejtve vagy mi?-kérdezte majd közel jött hozzám.
-Miért lennél elfelejtve?..Hülye vagy már megint.-mondtam majd elböktem magamtól.
-Látod..Még böködsz is.Már egy hete egy puszit sem adtál.-mondta majd lehajtotta a fejét.
Oda mentem hozzá, majd megcsókoltam.Ez egy 3 percig tartott.Amikor befejeztük leültem a kanapéra.Rá néztem JBre, nagyon zavarban volt, el volt pirulva.
-De aranyos vagy..A saját barátnődtől elpirulsz?-mondtam kuncogva
-Ne..Nem pirultam el! Csak jól lesett.-mondta majd elfordult tőlem a piros arcát fogdosva.
-Aranyooos!-kiáltottam utána.
Amikor vissza jött, leült mellém és furán nézett maga elé.
-Mi az?-kérdeztem
-Kérdezhetek valamit?-mondta
-Kérdezz.-mondtam
-Te már..voltál valakivel együtt?..-kérdezte
-Hogy érted? Szűz-e vagyok?-kérdeztem.
-Igen.-mondta majd rám nézett.
-Igen, az vagyok.Miért?-kérdeztem
-Szóval akkor én leszek neked az első?..-kérdezte
-Egy szóval sem mondtam, hogy veled fogom elveszteni!-mondtam majd vállba böktem.
-Dehogyisnem..-mondta majd elkezdett nevetni..
-Ki vagy éhezve ember..-mondtam majd én is elkezdtem nevetni.
-Tudod milyen rossz az?Egy csók után legszívesebben neked ugranék és....-kezdte mesélni perverz gondolatait de a szavába vágtam.
-Fogd már be!-mondtam nevetve.
Ami után ezt kimondtam betoppant az ajtón Yugyeom.
-Hei!Hol van YoNa?-kérdezte kétségbe esetten.
-Azt hittem veled van!-mondtam
-Reggel kórházba vitték, amikor indultam volna hozzá, felhívott az anyukája, hogy elment egy magas,vékony fiúval!
-JIN!-kiáltott fel JB
-Kurva életbe!-kiáltottam fel.     


~~~~~~~~~~~~~~       !SZAVAZZATOK!       ~~~~~~~~~~~~~~
Az oldal jobb oldalán ha kicsit lejeb tekertek, találtok egy szavazást, amiben szavazhattok a kedvenc férfi szereplőtökre! Ha megkérhetlek titeket, mielőtt bezárjátok az oldalt, szavazzatok!
♥Köszönöm szépen! ♥



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése