Youtube csatornám

2015. december 31., csütörtök

6.Rész- Bosszú

YoNa szemszögéből:
Reggel felkeltem 10 óra lehetett.Fel ültem az ágyon de Yugyeom már nem feküdt mellettem, az ablak mellet állt és nézett ki rajta.Felső teste még mindíg csupasz volt, de tetszett a látványa.Halkan fel álltam, lábujjhegyen oda mentem hozzá és hátulról megöleltem.Éreztem, ahogy megrezzen a teste.Hátra nézett, látta , hogy én vagyok és rám mosolygott.
-Na, hogy aludtál?-kérdezte  mosolyogva, majd viszonozta az ölelést.
-Nagyon jól.-mondtam 
Ahogy meg akarta fogni a kezemet, észre vette, hogy be vannak lilulva a térdeim és fel van horzsolva a könyököm.El akartam kapni a kezem, de nem hagyta és végig simította a sebeimet.
-Mit csinált veled?-nézett rám idegesen.
-Amikor felkeltem egy sötét szobában voltam.Nem volt rajtam túl sok ruha, csak annyi ami most van rajtam.Kifutottam a szobából elértem a kijárati ajtót és lefutottam a lépcsőn, de utol ért Jin. Vissza tépett a felkaromnál fogva a lakásba.A kezem ezért lila. A térdem és a könyököm azért sebes mer amikor belökött a szobába olyan erővel bökött be, hogy végig csúsztam a parketton.Aztán kiment..-meséltem Yugyeomnak de láttam rajta, hogy forr az idegektől.-Ne..Ne légy ideges! Nincs semmi bajom!Nem fáj! De ez fájhat neked.-magyarázkodtam majd megsimítottam a felreped száját.
-Levetkőztetett?..Akkor lehet, hogy meg is..-akarta mondani de nem hagytam, hogy kimondja.
-Hülye vagy? Arra azért felkeltem volna..Istenem összes fiúnak ez jár a fejében? Az azért ma még érezném, hogy valami járt bennem nem?Pff..-mondtam felháborodva majd ellöktem magamtól és vissza mentem az ágyhoz.
-Jó,jó bocsánat.Nem vagyok nő, hogy tudjam.-nevetett rám majd leült mellém.
-Nem vagy vicces.Tök szar lánynak lenni.Nem tudom, hogy állna a szád, ha egy 20 centis valami járkál benned.-mondom neki majd rá nevetek.
-Nagyon tapasztalt lehetsz.-mondta majd elkezdett nevetni még jobban.
-Hülye! Én szűz vagyok!Most megsértődtem!- mondtam sértődötten majd bedőltem az ágyba és elfordultam tőle.
-Csaj vicceltem!Tudom, hogy az vagy!- mondta majd el kezd csikizni
-Hagyd abba! Nemár!- nyöszörögtem, mert alig kaptam a csikizésétől levegőt.
Lefogtam a kezeit, és rám esett.
-De nehéz vagy! Dagii-nevettem ki
-Ki neked a dagi? Ez mind izom!Fogd csak meg!Az nem háj hanem kocka!-magyarázta.
Végig simítottam a hasát nagyon lassan, majd felnyögött.
-Mivan élvezed?-nevettem ki majd rácsaptam a hasára.
Olvatosan rám dőlt megint és meg akart csókolni de eltoltam a fejem.
-Most mi?Már meg sem csókolsz?-kérdezte.
-Tiszta seb a szád.Nem kéne.-mondtam neki
-Nembaj.-mondta hadarva majd megcsókolt.
Próbáltam ellökni magamtól de nem nagyon akart sikerülni.Amikor abba hagyta a szemembe röhögött és fel ült.
-Erőszakos vagy.-mondtam majd nevettem ki 
-Tudom.-mondta
-De szeritem én most haza megyek.-mondtam majd a ruháim felé nyúltam.
-Mi?Miért? Nemár.Aludj itt ma is.Lééégysziiiiii-mondta 
-Nem lehet.-mondtam közbe öltöztem.-Még nem is szóltam BamBamnak, hogy itt vagyok.
-Pff..-duzzogott majd ráugrott az ágyra.
-Ne duzzogj már.Inkább mond meg, hogy melyik BamBam szobája.
-Az enyémmel szemben..-mondta duzzogva.
-Mindjárt jövök, addig öltözz fel.-mondtam majd csuktam be magam után az ajtót.
Kimentem a szobából és hallottam, hogy Yugyeom valamit dobál a földhöz.Még átgondolom, hogy itt e maradjak.Bekopogtam BamBam szobájának ajtaján maj benyitottam.A szobában sötét volt, hallottam ahogy szuszog a pokróc alatt. Leültem az ágy szélére és próbáltam felkelteni.
-BamBam!-suttogtam majd vállba böktem óvatosan.
-Haggyatok!-motyogta. 
-YoNa vagyok!-mondtam
Felém fordult meglátott, gyorsan felült az ágyán és megölelt.
-Hogy kerülsz ide?-mondta vigyorral a képén.
-Megszöktem, nem volt nehéz hidd el.-mondtam
-Jól vagy?Nem fáj semmid?-kérdezősködött.
-Van pár horzsolásom de azon kívül semmi.-válaszoltam
-Yugyeom tudja, hogy itt vagy?-kérdezte 
-Már éjjel tudta.Vele aludtam.-válaszoltam.
-És nekem nem szóltál?Szégyelld magad!-mondta majd fejbe csapott.
-Na vissza megyek hozzá, mert előbb nagyon csapkodott valamit, majd dumálunk.-fel álltam és kimentem a szobájából.
Vissza mentem a másik szobába de láttam, hogy Yugyeom még mindig félmeztelen.
-Öltözz már fel!-szóltam rá.
-Miért?Én otthon vagyok, azt csinálok amit akarok.-válaszolt majd nevetni kezdett.
-Ehh..Nincs meg a telefonom.Ott felejthettem Jinéknél.Mindegy veszek másikat.De haza kell mennem Yugyeom.Holnap suliba kell mennem.-mondtam neki majd furcsa arc kifejezéssel rám nézett.
-Minek az iskola?Nem mehetsz oda! És ha ott lesz Jin?-mondta.
-Jin 20 éves. Mit keresne iskolába? Jungkook jár velem egy suliba.Rajta kívül senki.-mondtam
-Akkor Jungkook! Nem mész és kész!- jelentette ki.
-Junkook kedves volt velem.Tőle nem félek.Be fogok menni suliba,hidd el, nem fogod tudni megakadályozni.-mondtam
-Akkor bemegyek a suliba.Még megvan az egyenruhám.-válaszolta.
-Soha nem láttalak a suliba.-mondtam
-Mert nem mentem be.Megkaptam az egyenruhát és betettem a szekrény aljára.-mondta nevetve.
-Te erre büszke vagy?De én viszont most megyek.-mondtam majd elhagytam a szobáját.
-Hova?Haza?Elkísérlek.-jött utánam és mondta.
Megvártam még felöltözött aztán elindultunk.Amikor kiértünk a lépcsőházból az volt az első dolga, hogy megfogta a kezem.Ránéztem majd elmosolyodtam.Amikor a házunkhoz értünk a szüleim még nem voltak otthon ezért behívtam Yugyeomot.
-Ehh.Ezt a mocskot.Ez a ti művetek én meg takaríthatom fel.-mondtam duzzogva majd össze tettem a hajam ló farokba.
-Segítek takarítani.Jó?-kérdezte.
Én csak mosolyogtam majd rá bolíntottam.Amikor készen lettünk a takarítással már öt óra volt.Láttam rajta, hogy elfáradt.Oda mentem hozzá, megfogtam a kezét és arcon pusziltam.
-Köszönöm! De most már menj haza, jó?-mondtam neki.
-Akkor holnap a suliban.-mondta majd elment.
Úgysem fog eljönni, elfelejti.És az összes csaj a suliban rám lenne állva.Elmentem lefürdeni, megmostam a hajam majd pár perc múlva betoppant anya.Nem is beszéltem vele, felmentem a szobámba, bepakoltam a táskámba, hogy reggel ne kelljen.Lehunytam a szemem és el is aludtam:

YUGYEOM SZEMSZÖGÉBŐL:

Komolyan azt hiszi, hogy nem fogok bemenni?Nagyon rosszul hiszi.Fel álltam az ágyból, oda mentem a szekrényhez és elkezdtem keresni az egyenruhám.Pár perc múlva meg is találtam.Felvettem de úgy néztem ki benne, mint egy pingvin.Szorította a nyakamat.Levettem, kikészítettem a székre, beállítottam az és mentem aludni.Nehezen aludtam el hiányzott YoNa.Pedig csak egyszer aludt velem.
Reggel azt hittem meghalok, amikor 7 órakor elkezdett csörögni az óra.Semmi kedvem nem volt felkelni de muszáj volt.Felöltöztem majd elindultam a suli felé.Nem voltak nálam könyvek de még táska sem.Amikor beléptem az iskolába mindenki rám nézett és bámultak nyitott szájal.

-Mivan?-kérdeztem meg tőlük felemelve a hangom.
Nem szólt vissza senki.Végig mentem a folyosón de szorította a nyakamat az a nyavalya ezért kezelésbe vettem.Elkezdtem keresni YoNát.Még azt sem tudom, hogy melyik osztályba jár.Csak álltam a szekrényeknél és néztem ki a fejemből.

YO NA SZEMSZÖGÉBŐL:
Még be se értem suliba de Hei  nyakamba ugrott.
-YoNaaa!-kiáltotta el magát
-Miaz?-kérdeztem.
-Állítólag láttak egy jó pasit ma a suliban.Izmos volt és nagyon magas.-mondta izgatottan.
-Csak nem?.....Merre látták?-kérdeztem
-A szekrények felé.
Megfogtam Hei karját és húztam magam után a szekrények felé. 
-Miaz?Tudod, hogy ki az?-kérdezte
-Tegnap Yugyeom azt mondta, hogy bejön a suliba! Szerinted mégis ki lehetett?-motyogtam.
-Komolyan?Soha nem láttam őt suliba.Megkeressük?-kérdezte
-Még szép!-mondtam majd mentem előre
Amikor már egy 10 perce kerestem megláttam, hogy egy csapat lány veszi őt körül. Pár percig álltam ott aztán oda kiáltottam.
-Komolyan gondolat?-kiáltottam oda.
Yugyeom felismerte a hangomat, elbökte maga körül a lányokat majd oda jött hozzám.
-Mondtam, hogy eljövök!-mondta mosolyogva.
-OPPA!Miért vagy ezzel a dinnyefejűvel?-kérdezte az egyik lány.
-A dinnyefejű az egyedül te vagy.És ő itt a barátnőm.-mondta majd szorosan megölelt és megcsókolt.
-OMG!-kiáltotta az összes lány.
-Menjünk!-mondta majd megfogta a kezem.
Kimentünk az udvarra és leültünk az egyik padra.
-Tényleg dinnyefejű vagyok?-mondtam majd sóhajtottam egyet.
-Dehogy vagy.-mondta majd beletúrt a hajamba.-Ne vedd magadra amit ezek mondanak.Bűn ronda volt mind.
Csak mosolyogtam majd rá döntöttem a fejem a vállára.
-Mennem kell órára!-mondtam majd álltam fel de vissza húzott.
-Melyik osztályba jársz?-kérdezte 
-2 A -válaszoltam.
-Akkor én a 3 A-ba járok?-kérdezte
-Gondolom igen.Felkísérjelek?-kérdeztem.
-Aha.Jungkook melyik osztályba jár?-kérdezett újra.
-2 B. Miért?-kérdeztem
-Csak kérdem.-mondta majd fellátunk mindketten és elindultunk az osztálya felé.
Oda kísértem az osztályához de nem nagyon tetszett neki a látvány.
-Ezekkel kell egy osztályba lennem?Fuj.-mondta grimasszal az arcán.
-Haza mehetsz ha gondolod.-mondtam nevetve.
Sértődötten felcsapta a fejét majd be ment az osztályba.Én vissza mentem a saját osztályomba.Mikor vége lett az első és második órának kimentem az osztályból átmentem Jungkookék osztálya előtt de pont az ajtónál leesett a táska a vállamról.Rám néztek a diákok köztünk Jungkook is.

Felvettem a táskám vissza néztem az osztályba majd láttam, hogy Jungkook feláll és megindul felém.Begyorsítottam de pár ,másodperc múlva megragadta a karom.
-Nem kell elfutnod előlem! Csak a telefonodat akartam vissza adni.- nézett rám majd elmosolyodott és a kezembe nyomta a telefonom.
-Köszönöm szépen!-mondtam majd meghajoltam, elindultam volna de vissza húzott.
-Jin nagyon mérges volt amikor nem talált a szobában, én kaptam ki végetted..-mesélte.
-Miért kaptál ki?-kérdeztem
-Én voltam bent nálad utoljára.Azt hitte, hogy én engedtelek ki.-mondta
-Bocsánat!-hajoltam meg újra.- De mit akar tőlem Jin?..-kérdeztem meg dadogva.
-Ne kérj bocsánatot, nem a te hibád.Először szeretett téged, de amikor lepattintottad akkor nagyon megbántottad, és amikor meglátott téged Yugyeommal.Akkor lett igazán dühös.Szét ütötte Jimin boxzsákját annyira, hogy szétszakadt.-mesélte
-Bosszút akar állni rajtam, vagy mi?-kérdeztem.
-Nem csak rajtad, de Yugyeomon is.-válaszolta.
-Értem.De viszont én most megyek.-mondtam majd indultam volna el de megint vissza húzott.
-A napokban Jin be fog jönni az iskolába.Tudja melyik osztályba jársz.Ha meglátod csak fuss, jó?-mondja Jungkook miközben fogja a felkarom.
-T..Tessék?-csuklott meg a hangom.
-Mondom.Ha meglátod ne törődj semmivel csak fuss.Oké?Vigyázz maga..-mondta volna de valaki beleszólt a mondókájába.
-YoNa! Menjünk, jó?-mondja Yugyeom gúnyos mosollyal az arcán majd végig húzott az iskolán.
-Miaz már?Csak beszélgettünk.-mondtam
-Jungkook jó gyerek de nem velünk van, ezt tartsd észben!-mondta
-Holnap Jin be fog jönni a suliba.Most mondta, csak figyelmeztetett.De ha jó gyerek miért nem veletek van?-kérdeztem
-Mi?Minek jön ide az a tetű?-kérdezte.
-A kérdésemre válaszolj!-mondtam
-Rapmonster kényszerítette, hogy menjen velük.Ő volt az egyik legjobb barátom anno.Ne nagyon találkozgassatok mert bajban leszel, vili?-mondta
-Ja..Bocsi.-mondtam majd lehajtottam a fejem.-Sajnálom őt! És nem jöhet vissza hozzátok?Nagyon aranyos és kedves!-mondtam
-Talán tetszik?Ne akard, hogy megint féltékeny legyek.-mondta majd rám nevetett.-Én örülnék neki, ha vissza jönne de Rapmonster hamarabb ölné meg mint vissza engedné hozzánk.-válaszolt 
-Értem.Szar lehet neki.-mondtam majd ráhajtottam a fejem a vállára.


JUNGKOOK SZEMSZÖGÉBŐL:


Jól tettem, hogy szóltam? Remélem nem tudja meg Jin mert akkor végem. Rég láttam Yugyeomot.Azért hiányzik a GOT7..Nem szeretem ezt az élet stílust amit a BTS visz..De ha vissza megyek megölnek..Hjaj..Becsöngettek majd végig ültem a többi órát majd elindultam haza.Sötét volt az utcákon, hullt a hó.

Amikor haza értem nem volt otthon senki.Bementem a szobába és felojtottam a TV-t.Fél óra múlva beront az ajtómon Jimin.
-Kookiee!Nem megyünk ki?Csak mi ketten!-kezdett nyílni Jimin.
-Nincs kedvem fáj a fejem, bocsi.-mondtam neki.
-Ejjj..Senki nem akar sehova se jönni velem.-mondta szomorú képpel majd kiment a szobából.
Előre féllek a holnapi naptól.Remélem nem lesz semmi baja YoNának és Yugyeomnak.

2 megjegyzés: