Youtube csatornám

2015. december 24., csütörtök

Harmadik Rész




Harmadik Rész

Jin: Te mit keresel itt?-kérdezte mogorván és szorította meg a kezem.

-Sietnem kell, engedj el!-kiabáltam majd kitéptem a kezem a kezéből.
Jin: Na mégis hova sietsz? A parkba nem tudtál így sietni, mi?-nézett rám.
-A tegnapi dolog nem volt elég világos neked, ahogy látom.Én nem akarok tőled semmit, érted?-nevettem ki

Amint ezt kimondtam el engedte a kezem, és rám nézett.
-Na mi van?Megsértettem a lelked? Bocs.-mondtam Jinnek, rá nevettem és futottam tovább.
Amikor oda értem Heiék háza elé azt hittem, hogy ki ugrik a szívem a helyéről.Nem is gondolkodtam, hogy mi van Jinnel.Nem érdekelt.Szerintem világosan el magyaráztam neki tegnap a dolgokat.
Be kopogtam Heiékhez, ki nyitotta az ajtót, bementem letettem a táskám és el kezdtünk beszélgetni.
Hei: Hol voltál? Este tíz óra van, azt mondtad, hogy kilenckor itt leszel.-mondta duzzogva Hei.
-Én el indultam időben..csak találkoztam BamBam-al..Aztán Jinnel is-kezdtem mesélni.
Hei:Komolyan?És mi volt? Meséld eel!-mondta Hei.
Amikor el meséltem neki az egész történeted fejbe csapott.
-Most ezt miért?Én vagyok az áldozat és én kapok ki?-nevettem ki
Hei: Miért csinálod ezt Jinnel? Mi a bajod vele?-kérdezte
-Neki is csak arra kellek biztos.Nem kell nekem pasi, főleg ilyen!Tetszik meg minden de nem..Le fektetne aztán többet nem is látnánk őt..Ezért vagyok ilyen vele.Már érted?-magyarázkodtam Heinek.
Hei: És ha nem olyan? Nem úgy nézett ki Jin aki olyan..És rád sem úgy nézett.-mondta Hei bíztatva engem.
-Nem tudom, hogy mi legyen.De már mindegy.El löktem magamtól, már nincs esélyem se jóvá tenni.-mondtam Heinek.
Hei: Hülye...Nemhogy meg ölelted volna Jint.Lehet el is kísért volna.-álmodozott Hei.
-Ne álmodozz! Ebből már nem lesz semmi..
Az egész estét elbeszéltük, hajnali két órakor bealudtunk.Amikor fel keltünk le mentünk a konyhába, ittunk egy bögre kakaót.Amikor kin néztünk az ablakon minden tiszta hó volt, de még túl korán volt nekünk, hogy ki menjünk.
Meg ittuk a kakaót és elkezdtünk beszélgetni.
-Te mit gondolsz BamBamról?-kérdeztem
Hei: Mit akarsz BamBammal? Agresszív szerintem-válaszolt kérdésemre.
-Ja..De amikor a sikátorban álltam akkor nem csak ő volt ott hanem rajta kívül 6 srác állt ott.És az egyik nagyon tetszett.-mondtam Heinek majd elpirultam kicsit.
Hei: Ilyen hamar túl léptél Jinen?-nevetett rám


-Ma is itt aludhatok?Akkor este ki tudunk menni.-kérdeztem meg Heit.
Hei: Egész héten itt aludhatsz.Minek akarsz te este menni a városba?Taláán meg akarod keresni BamBam-éket?-nézett rám.
-Hát.Muszááj! Nagyon jól nézett ki! -mekegtem Heinek.
Hei: Ha ott lesz BamBam akkor tudod, hogy véged van?De oké menjünk!- mondta nevetve Hei.
Ennek nagyon örültem.Ki mentünk az udvarra hó embert, hógolyóztunk és játszottunk mint a kis gyerekek.Amikor be mentünk a házba elkezdtünk hülyéskedni. 

Amikor a nap eltelt és kezdett sötétedni elkezdtünk készülődni.Ki sminkeltük egymást, meg csináltuk a hajunkat. 21:30-kor kimentünk és el indultunk a város felé.
Amikor be értünk a városba meg láttunk két hintát.Egymásra néztünk és el kezdtünk szaladni a hinták felé.Amikor beleültünk a hintákba el kezdtünk versenyezni ki fog gyorsabban menni.A hinták nyikorogtak.Amikor már fél órája ezzel szórakoztunk meghallottuk, hogy valakik mennek az tucán.Meg láttám BamBam fejét és el kezdtem sikítozni, hátha észre vesznek.Sikerre jártam.A hét fiu meg indult felénk.

Hei hintázott tovább és én ki ugrottam a hintából és el estem.Amikor ide értek BamBam fel ismert minket.
BamBam: Hát sziasztok lányok újra. Miért futottál el előlem tegnap szépségem?.-hajolt le hozzám a földre.
-Azt hittem fogócskázunk- majd nevettem a képébe.
Fel húzott a földről és szorosan magához húzott.
-Mit szeretnél?-kérdeztem vihogva
BamBam- És sok mindent szeretnék.-vigyorgott rám perverzen.
El löktem magamtól és a szemébe nevettem.
-Akarhatsz te sok mindent, csak nem velem!-mondtam BamBamnak majd kiöltöttem rá a nyelvem.

Yugyeom: Hogy hívnak?-kérdezte meg tőlem egy idegen hang.
-Yo Na. És téged, hogy hívnak ha megkérdezhetem szépfiú.-kérdeztem meg bátran.
Yugyeom: Yugyeom vagyok.A többiek pedig Mark,JB,Junior,Jackson és YoungJae
Integettek nekem.
-Sziasztok.Ő itt a barátnőm Hei.-köszöntem, majd mutattam be nekik Heit.
Hei: Ömm hali.-köszönt nekik.
BamBam: Mit csináltok kint este?-kérdezte tőlünk kedvesen BamBam.
-Unatkoztunk.-válaszoltam.
BamBam: Már nincs a Pink Unicorn vagy mi ( Jin ) ?-nevetett fel.
-Eddig sem voltam vele együt.Amúgy sem az esetem.Nyálas egy gyerek az biztos!-nevettem BamBamra majd ő is el kezd nevetni.
BamBam: Nincs kedvetek velünk jönni a partra?Nem csinálunk semmit veletek, nyugi.-kérdezte kedvesen BamBam majd meg fogta a kezem.
-Oké menjünk!- válaszoltam és megszorítottam BamBam kezét.
Hei magához húzott, és megkérdezte:
Hei: Biztos vagy te ebben?-kérdete.
-Igen! Gyere már!-suttogtam a fülébe és húztam magam után.
Egész este Yugyeom csendes volt, de éreztem, hogy nézett.Amikor rá néztem gyorsan el kapta a fejét.
Hei egész este JB-vel szórakozott, piszkálták egymást és ahogy néztem nagyon élvezték.
Amikor haza mentünk volt olyan hajnali 3 óra lefeküdtünk és el is aludtunk.  
2 HÓNAP MULVA:
Ez alatt a két hónap alatt minden nap kint voltunk a GOT7-nel.Szinte már banda tagnak számítottunk.Hei össze jött JB-vel, nagyon aranyosak voltak, fogták egymás kezét, és amikor nem figyeltünk mindig smaciztak.Nagyon aranyosak de tényleg! Yugyeommal kezdünk össze melegedni ma megyek ki vele a partra este. Minden este beszéltünk telefonon miután haza mentünk és haza is szokott kísérni.
Már két hónapja nem is hallottam Jinről..Élet még? Nem is ír, de nem is hiányzik! Nagyon tetszik Yugyeom! A személyiségébe azt hiszem bele is zúgtam.Már nagyon várom a ma estét! El kezdtem készülődni, megcsináltam a hajam, ki sminkeltem magam és szoknyát vettem fel. 
Amire mindennel elkészültem kaptam egy SMS-st tőle, hogy már itt vár a kapu előtt.Ki futottam a kapuhoz, becsuktam és megláttam Yugyeomot.Oda mentem hozzá, ő megölelt én vissza öleltem.
-Szia!-mosolyogtam rá.
Yugyeom: Sziaa! Nagyon szép vagy! Mehetünk?- mosolygott rám vissza.
-Persze!-mosolyogtam rá.
Amikor kiértünk a partra le ültünk egy padra.El felejtettem vinni kesztyűt és sapkát ezért majd megfagytam és szorongattam a kezemet.Ezt érsze vette Yugyeom és megfogta a kezem.Én rá néztem és csak mosolyogtam rá.Ő ekkor elő vette a fülhalgatóját egyiket betette az ő fülébe másikat az enyémbe. 


Rá hajtottam a fejem a vállára és néztük a folyót. Fél óra mulva meg szólalt.
Yugyeom: Nagyon csendben vagy ma- vette ki a fülhalgatót a füléből majd rám mosolygott.
-Nem csak én, de te is-mondtam neki majd elmosolyodtam.
Majd rám mosolygott, meg simította az arcom és megcsókolt.A kezem a nyakába tettem, ezután ő megfogta a derekam.Ami után el engedtük egymást újból rám mosolygott és megölelt.
Yugyeom: Kérdezhetek valamit?-mondta miközben mélyen nézett a szemembe.
-Persze.-mondtam neki majd elfordítottam a fejem.
Yugyeom: Nézz a szemembe! Szeretsz engem?-kérdezte tőlem.
-Barátilag?Persze! -válaszoltam kérdésére.
Yugyeom: De nem úgy! Szerelmes vagy belém?-kérdezte meg újra.
-Öhm hát izé..Miért te belém?..-tereltem a témát és megkérdeztem.
Yugyeom: Miért nem válaszolsz? Én igen.Szerelmes vagyo beléd Yo Na!-nézett rám komoly arcal.
Amire válaszoltam volna addigra meg fogta a kezem, szorosan magához húzott és újra megcsókolt.Amikor elengedett akkor válaszoltam a kérdésére.
-Én is szerelmes vagyok beléd, Yugyeom! 
Újra meg ölelt és nyomott az arcomra egy puszit.
Yugyeom: Volna kedved járni velem?kérdezte közben mosolygott rám.
-Igen! - válaszoltam kérdésére majd megöleltem. 
Már késő este volt el indultunk haza.Hazáig kézen fogva mentünk.Amikor elköszöntünk egymástól és mentem volna be vissza húzta a kezem és adott egy búcsú csókot.
Be mentem a házba,le fürödtem és el mentem aludni de mielőtt el aludtam volna kaptam egy SMS-st Yugyeomtól.
Remek volt ez a mai nap veled! Nagyon szeretlek! Remélem jól fogsz aludni, jó éjt életem!
Nagyon boldog voltam, egész éjjel szorongattam a telefonomat.Reggel amikor felkeltem anyu keltett fel, hogy menjek el üzletbe.Fel hívtam Yugyeomot, hogy nincs-e kedve eljönni velem.
-Szia! Nincs kedved eljönni vele üzletbe?-kérdeztem Yugyeomtól.
Yugyeom:Szia! Persze, akkor a házatok elé megyek, 15 perc és ott vagyok!
-Oké, várlak, szia!-mondtam és letettem a telefont
Elkészültem és vártam a házunk előtt Yugyeomot.Amikor már láttam, hogy jön el indultam felé.

-Szia! -mosolyogtam rá.
Yugyeom:Szia gyönyörűm!-mondta majd adott egy csókot.
-Mehetünk?Sok mindent kell vennem!-mondtam,majd meg fogtam a kezét
Yugyeom rá nézett a kezünkre, elmosolyodott és megszóritotta a kezem.
Yugyeom: Persze!-mosolygott rám.
Amikor oda értünk az üzlethez bementünk, Yugyeom tolta a kosarat.
Már majdnem végeztünk, el felejtettem valamit és vissza mentünk az üzlet bejáratához.Éreztem, hogy valami gond lesz ma.Mentünk és váratlanul szembe jö az a személy, akit soha többet nem akartam látni két hónappal ezelőtt.Jin volt az. Amikor meglátott engem gyorsan oda mentem Yugyeomhoz és hosszasan megcsókoltam. Amikor abba hagytuk Jin nem volt sehol.
Yugyeom: Ez mi volt? Miért kaptam?- nézett rám elpirulva.
-Ja semmi,semmi csak eszembe jutott, hogy nagyon szeretlek.-mondtam neki majd adtam egy puszit az arcára.
Kimentünk a boltból, megfogtam a cuccokat amik eléggé nehezek voltak de Yugyeom kivette őket a kezemből.
-Add vissza! Nekem kéne vinnem!-mondtam
Yugyeom: Dehogy adom-nevetett rám 
Amikor haza értünk letette a földre a szatyrokat, megölelt, adott egy puszit a számra, elköszön és elment.
Be vittem a cuccokat a házba és le dőltem az ágyra, pár perc múlva el is aludtam és csak éjjel keltem fel.

JIN SZEMSZÖGÉBŐL:



Az ott Yo Na volt? És Yugyeommal volt?Ezt nem hiszem el, össze jön az ellenséggel! Azt hittem, hogy a boltban agyon verem Yugyeomot! Amikor haza értem le mentem az alaksorba ahol volt egy boxzsák amin Jimin gyakorol.Azon kitöltöttem az idegeimet, azt hittem, hogy felrobbanok! Ilyen nincs, egyszerűen nincs! Mostantól szarok Yo Na fejére! Nekem ő nem kell, van rajta kívül több millió nő! Végeztem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése