Youtube csatornám

2015. december 24., csütörtök

Második Rész


Második rész:

És meg csókolt.Le fagytam de nem volt szívem el lökni miután befejezte és elhajolt tőlem elmosolyodott.
-Öhm most ezt miért kaptam -kérdeztem meg Jint. 
-Mert aranyos vagy. -mosolygott rám és hajolt közel megint de el löktem. 
-Hidd el, nem vagyok aranyos! Nem ismersz engem és ne is akarj meg ismerni! Az igaz, hogy megvédtél BamBam -tól azt köszönöm de attól még nem vagyok a barátnőd! -mondtam kiabálva. 
-Öhm. Nem gondoltam, hogy ekkora gondot csinálsz egy csókból. -mondta Jin
Megfordultam és szó nélkül elmentem.Egész úton haza felé duzzogtam,legszívesebben össze vertem volna valakit. Miért kellet megcsókolnia? Én ezt nem akartam! Csak megköszönni, ennyi!
Haza mentem, duzzogtam még egy sort aztán be aludtam. 

JIN SZEMSZÖGÉBŐL: 
Most mi lett a baja? Meg van a menzesze? Istenem, nők! Az összes bolond, ha így folytatom komolyan buzi leszek. Talán nem csókolok jól? Eddig senki sem panaszkodott.Vagy nem tetszek neki? 

Amikor haza értem kiabálás fogadott, hogy hol voltam , és miért nem vittem őket is. 
Tae:  Hol voltál ?Csajozol  és engem nem viszel magaddal? Szégyelld magad Jin!Most meg sértődtem, nem barátkozom veled, csá -mondta Tae mérgesen és bebújt a pokróc alá.
Suga: Ez hülye! -nevette ki Taet. 
J-Hope: Na de  hol voltál? Szó nélkül elmenté, azt hittük valami baj van. -mondta J-Hope aggódva.
Mindenki: JA!-kiáltottak rám. 
-A parkban voltam azzal a lánnyal akit tegnap megvédtem BamBam-tól. Ő esett el a saját lábában 2hete amikor mentünk a törzs helyre. -mondtam a többieknek. 
Jimin: Ja igen az a gyüge csaj. Jól néz ki? -kérdezte 
-Nagyon jól. Jó a stílusa is.Csak van vele egy kis gond. 
Jungkook: Mi a gond vele? Kukija van?-nevetett fel Jungkook utána pedig a többiek kezdtek nevetni köztük én is. 
-Neem!Beszélgettünk kb egy órát és jött egy ösztön és megcsókoltam. De ő ebből egy nagy ügyet csinált és elment. -meséltem a többieknek .
Tae: Ehh, ez egy szűzcsimbók, nem kell, megtarthatod. -nevetett ki Tae. 
-De nekem ő nem csak arra kell. Tetszik az összes porcikája.Kell nekem! -mondtam és lehajtottam a fejem az ölembe. 
Csend lett a szobában. Be mentem a szobámba lefeküdtem.Amire el aludtam volna be jött hozzám J-Hope és leült az ágyam szélére. 
J-Hope-Ne legyél bánatos,  nem áll jól. Lehet túl gyors volt ez a csajnak. -bíztatni kezdett Hope. 
Én csak fel ültem az ágyra és rá mosolyogtam.
J-Hope:Ne vigyorogj!Mi a csaj neve és hány éves? -kezdett kérdezősködni. 
-Yo Na. Nem tudom hány éves olyan 17 lehet. -válaszoltam. 
J-Hope: Azt se tudod hány éves? Biztos nem csak arra kell? -nevetett ki. 
-Nem.. Az orra , a szája,  a szeme, a teste meg a minden ami rajta van tetszik! Ő tökéletes! 
J-Hope: Uhh.. Tényleg tetszik neked. Akkor mindent bele tigris!GRR! -mondta nekem és cicakinént elkezd rám morogni
-Menj már! -kezdek nevetni és lerúgtam az ágyról.
Mászik az ajtó felé négykézláb, és kinyissa az ajtót. 
J-Hope: Grr! Na jóéjt!-mosolyog rám és becsukja az ajtót. 

J-Hope az aki mindig is mellettem állt bármi is volt az. Amikor BamBam-al verekedtem csúnyán össze ő kapart össze a földről. Ő az akivel teljesen önmagam tudok lenni. Nála jobb barátot kívánni se tudnék!Az összes emlékem ami vele van átfutott az agyamon és mosolyogva aludtam el.
YO NA SZEMSZÖGÉBŐL:
Reggel amikor fel keltem nem járt semmi más a fejemben csak az a csók. Nem találkozhatok többet Jinnel! El kezdett rezegni a párna alatt rezegni a telefonom.Kaptam egy sms-st. Jin küldte. 
Gyere a parkba ahol tegnap voltunk!Beszélnünk kell!
Minek írogat ez nekem?Nem volt neki a tegnapi világos? Nem megyek el!  Még a parkot is elkerülöm messziről!Vissza se írok neki! Inkább átt megyek Heihez. Fel is hívom. 
-Sziaa! Át mehetek ma hozzátok?-kérdeztem. 
-Szia nem vagyok otthon. Csak este megyek haza de ha nem gond, akkor este gyere át és aludj itt! -mondta kedvesen a telefonba Hei.
-Oké 9-re ott vagyok , szia! -mondtam és le tettem a telefont.
Addig nézek valami filmet. 
A nap eltelt 8óra volt , el kezdtem pakolni a cuccaim a táskámba, fel öltöztem és el indultam Hei háza felé.Betettem a fülest a fülembe és hallgattam a zenét. Nagyon sötét volt,  csak az utcai lámpák világítottak és a boltok lámpái. 
Féltem kicsit, ki volt halva az utca.
Sajnos csak a park felé tudtam menni, ahol Jinnel találkoztam, de már biztos nincs ott! El mentem a park mellet üres volt. Még 15percnyire voltam Heiék házától. 
Egy sikátor mellet mentem el.A sikátorban 7fiú volt de nem hasonlítottal Jinékre. A lámpák fel villantak a sikátorban és észre vettem BamBam arcát. Úgy meg ijedtem, hogy el ejtettem a telefonomat a földre.  Ők fel figyeltek rám, BamBam is. Fel ismert és el kezdett felém jönni. Gyorsan fel vettem a telefonom és el kezdtem futni ahogy csak tudtam. BamBam futott utánam.
Be futottam egy üzletbe de ezt nem vette észre és el futott az üzlet mellett. Pár perc múlva ki mentem az üzletből és el kezdtem vissza futni Heiék felé. Futottam, futottam egyszer csak valaki meg ragadja a kezem. Jin volt az.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése