Youtube csatornám

2015. december 26., szombat

Negyedik Rész-Haragban


Yo Na szemszögéből: 
Amikor felkeltem hajnali 3 óra volt,  megnéztem a telefonom és volt 3 nem fogadott hívásom és 7 smsem
Abból 2x Yugyeom hívott egyszer pedig Hei. Az smsek többségét Heitől kaptam, hogy merre vagyok . Először felhívtam Heit , elnézést kértem, hogy nem válaszoltam az SMSeire és nem vettem fel a telefont. Mondtam neki, hogy el aludtam. Letettük a telefont majd fel hívtam Yugyeomot. 
-Minek neked telefon, ha nem tudod felvenni? -kiáltott Yugyeom a telefonba. 
-Bocsánat!De mostanában rosszul alszom éjjelente, de most kifejezetten jól aludtam! Bocsánat, hogy nem vettem fel a telefont, Yugyeom -mondtam szomorúan. 
-Megijesztettél, tudod? De annak örülök, hogy kialudtad magad!-mondta lecsillapodva Yugyeom. 
-Ma nem megyünk ki a többiekkel? Jön Hei is. Na mit szólsz? -kérdeztem 
-Oké megbeszélem a fiúkkal és este mehetünk! -mondta 
-Már alig várom! De most le kell tennem szia! -mondtam 
-Szia! Szeretlek! -mondta a telefonba majd letettem a telefont.
Le mentem anyuhoz, megreggeliztünk aztán ki mentem a kutyához. Játszottam vele elég sokat, amikor elfáradtunk mint a ketten  be mentem a házba.Beléptem és meg csörrent a telefonom.Idegen szám hívott  de felvettem. 
-Ki az? -kérdeztem meg az idegent a vonal másik felén.
-BamBam vagyok. Yugyeom mondta, hogy hívjalak fel, mert neki nem veszed a telefont. Hei már itt van velünk a parkban, szóval csipkedd magad és húzd ide a beled -magyaráz a telefonba. 
-Mi? Hívott? Mi a.. Oké fél óra múlva ott vagyok! Szia! -mondtam és le tettem a telefont . 
Úr isten vagy 10x hívott! Nem vettem észre, én hülye! Mindegy gyorsan rendbe teszem magam és futok is a parkba. Mikor végeztem fel vettem a bakancsom el köszöntem anyától és a parkig meg sem álltam.Amikor oda értem már láttam a 7 fiút és Heit aki JB ölében ült. 
-Bocsi, hogy késtem! -mondom nekik majd leülök és kifújom magam. 
-Már ideje volt, hogy ide másztál. -szólal meg Yugyeom. 
Én csak kiöltöm rá a nyelvem de kár volt. 
-Igen? Még te öltöd ki a nyelved rám? -nevet rám majd kezd jönni felém. 
Fel álltam a padról majd el kezdtem futni, ő futott utánam. Amikor már kezdtem elfáradni vettem fel egy lassabb tempót de úgy el kapott. Ahogy megragadta a derekamat bele estünk a frissen esett hóba. A hó elkezdett szálingózni ami szép lassan a hajamra hullott.Csak feküdtem a földön és ő ült mellettem és nézett a szemembe majd szép lassan hajolt közelebb hozzám megsimította a hajam majd gyengéden megcsókolt. Miután abba hagyta a csókot fel állt majd fel húzott engem és bele túrt a hajamba. Közel jött hozzám volt köztünk kb 2 centi. Megfogta az arcomat gyengéden majd nyomott egy puszit az arcomra. Én ezt kihasználva ellöktem magamtól és futottam tovább. Amikor vissza mentünk a többiekhez nem szólt senki semmit.A kínos csendet megtörte BamBam.
-Yo Na! Te honnan ismered Jint?-kérdezte.
Hát mindenre csak erre a kérdésre nem számítottam.
Hirtelen mindenki felém nézett és várták a válaszomra. 
-Ömm íze.. Olyan 3 hónapja ismerem, de csak látásból.Nem tartom vele a kapcsolatot. Miért kérdezed? -válaszoltam zavarosan. 
-Hát 3 hónapja nem úgy tűnt minta csak ismerősök lennétek. Azt mondta, hogy a csaja vagy, nem emlékszel?-idézte fel az emlékeket BamBam. 
-Nnnem voltam a csaja.. Tőled védett meg, azért mondta, hogy a csaja vagyok!  -próbáltam kimagyarázni magam a helyzetből. 
-Pedig másnap a parkban még smároltatok is. -mondja BamBam. 
-Mi van?-áll fel Yugyeom majd rám néz.
-Én azt a csókot nem akartam! Csak meg akartam köszönni, hogy meg védett! Ennyi az egész! -néztem Yugyeom szemébe. 
Yugyeom gúnyosan a szemembe nevetett majd elment. Utána futottam el kaptam a karját de ő csak annyit mondott. 
-Az ellenséggel Yo Na? Komolyan? 
-kiabált Yugyeom majd el lökött magától és ment tovább. 
Oda futott hozzám BamBam.
-Mi lett a baja hírtelen? -kérdezte BamBam. 
-Mi együtt vagyunk, te hülye! Most ezt miért kellet?Miért nem lehetett négy szemközt? Tudod nagyon jól, hogy milyen sértődékeny!-kiabáltam BamBammal.
-Most én honnan a faszból tudhattam volna, hogy ti együtt vagytok, he? -kiabált rám vissza BamBam. 
-Pff..Mi bajotok Jin bandájával amúgy?-kérdeztem BamBamtól.
-Tudod..Régen mi is egy bandába tartoztunk.Aztán jöttek a gondok.Mi nem akartunk részt venni a rablásokban, ezeken ők felbaszódtak, hogy mi nem vagyunk olyan banda akik össze tartanak.Ezen mink is fel voltunk háborodva, nem akartunk börtönbe ülni ha netalán elkapnak.RapMonster ki alakított a a saját bandáját. Jimin,Jin,Jungkook,Suga,J-Hope és V. Rapmonster minden áron bosszút akar állni JB-n mert nem mentünk el velük.Árulóknak nevez minket. Nagyjából ennyi a többi felesleges.-mesélte BamBam 
-Komolyan?De izé, Yugyeom miért lett ilyen ideges?-kérdeztem
-Jin és Yugyeom soha nem bírták egymást, mindig össze vesztek minden hülyeségen.De Yugyeom alapból féltékeny mindenre, szóval olyan, hogy ránézel egy másik srácra, a srác is rád néz  és ő elképzeli fejben, ahogy kitépi a srác szemgolyóit a helyéről.-nevet rám BamBam.
Nem tudtam erre mit mondani csak elmosolyodtam. 
-Úgyhogy ne izgulj, holnapra nem lesz semmi baja.-mosolygott rám BamBam
Oda mentem BamBamhoz és meg öleltem.
-Szerintem elmegyek megkeresem Yugyeomot.-mondtam majd el indultam a városba.
-Oké, szia!- köszöntek el a többiek tőlem.
Amikor már körbe jártam a fél várost eszembe jutott, hogy azon a helyen ahol először találkoztunk.Gyorsan oda mentem és láttam, hogy valaki ül a hintában süső volt a fején. Oda mentem és leültem a másik hintába.Egy ideig nem szólt semmit aztán megszólalt.
-Mit akarsz?-vette ki a fülest a füléből majd azt babrálta.

-Én..Én-nem tudtam megszólalni se.
-Nem kell magyarázkodnod.Csak mond azt, hogy ez nem azalatt az idő alatt volt, amikor jártunk.-mondta.
-Yugyeom! Ez több mint 3 hónapja volt! Nem is ismertelek téged! És ő mászott rám! Én csak meg akartam neki köszönni, hogy megvédett, de ő közel húzott magához és- magyarázkodtam Yugyeomnak de ő közbe szólt.
-Nem kell részletezni.-mondta Yugyeom majd fel állt és oda jött hozzám.
-Mikor először találkoztunk és te rám néztél, ott abban a pillanatban tudtam, hogy te kellesz nekem.Nagy nehezen megszereztelek és nem hagyom, hogy más el vegyen tőlem!-mondta könnyes szemekkel, majd felhúzott a ruhámnál fogva a hintából és neki nyomott az egyik fának.Nem tudom mit csináljak, láttam az agressziót a szemeiben.
-Mi..Mi..Mi a bajod?-mondtam majd elcsuklott a hangom.
Elkezdte simogatni az arcom, a másik kezével egyre erősebben szorított magához.Az orrom hozzá ért az ő orrához, de ő csak nézett a szemembe, fogalmam sem volt, hogy mit akar.Amikor abba hagyta az arcom simogatását megfogta az ajkam és így szólt.
-Hogy érhetett ehhez hozzá az a gyökér?HOGY?-ordított.
-Nem tehetek róla.-megpróbáltam ellökni magamtól de ő csak még erősebben megszorított.
-El akarsz lökni magadtól?Miért, Yo Na? Miért?-nézett rám miközben lecsurgott egy könnycsepp az arcán.
Kihúztam az egyik kezem a szorításából, majd letöröltem a könnyeket az arcáról és az én arcomról is.
-Yugyeom...-nem hagyta, hogy befejezzem a mondatot amit még el sem kezdtem, el engedte a szorítást,meg fogta mindkét kezével az arcom majd erőszakosan megcsókolt de mégis gyengéden. Pár perc múlva abba hagyta, és megszólalt.
-Bocsáss meg..Kérlek...Bocsáss meg- csuklottak össze lábai és a térdére esett.
-Te bocsáss meg nekem..-mondom szipogva majd lehajolok hozzá és megölelem.A csodás pillanatot megzavarta egy SMS..Anyutól kaptam, hogy azonnal menjek haza. 
-Mennem kell! -álltam fel, de Yugyeom vissza húzott.
-Maradj még! Kérlek!-mondta
-De mennem kell! Engedj el kérlek!-felhúztam a földről majd megpusziltam a könnyes arcát és haza futottam.  
Amikor haza értem anyu a szobámba kiabált, mert nem találta meg az egyik táskáját.
-Anyu te most komolyan ezért hívtál haza?-kezdtem kiabálni a szobámba.
-Még te vagy megsértődve?-csapott fejbe.
Kitessékeltem a szobámból majd megkerestem a táskáját.Meg is találtam, le vittem neki aztán vacsoráztam, lefürödtem és vissza tértem a szobámba.Eszembe jutott BamBam és felhívtam.
-Szia.-köszöntem
-Na szia! Meg találtad aztán Yugyeomot?-kérdezte meg
Miután elmeséltem neki az egész történetet, hogy mi történt meg sem szólalt.
-Komolyan ilyen agresszív volt?-kérdezte ledöbbenve
-Igen.Nagyon meg voltam ijedve..De nagyon rossz volt látni, ahogy sír..Azt hittem megszakad a szívem.-mondtam 
-Azt el hiszem..Majd beszélek vele, de most leteszem. Szia! Jó éjt!-majd letette a telefont.
Letettem a telefonom, majd el aludtam.

Yugyeom szemszögéből:
Amikor Yo Na itt hagyott a parkban én is haza indultam de akárhányszor eszembe jutott Yo Na, Jint láttam mellette.Hírtelen megszédültem, elsötétült előttem minden.Neki dőltem a falnak és le guggoltam.Pár perc múlva kezdtem észhez térni, lassan ballagtam hazáig.Amikor benyitottam a lakásba mindenki rám nézett, de senki nem szólt hozzám.Amikor bementem a konyhába kijött utánam BamBam.
-Neked meg mi bajod volt?-kérdezte meg tőlem majd neki dőlt az asztalnak.
-Nekem?Semmi.-mondtam majd elkezdtem keresgélni a fájdalom csillapítót a kredencben.
-El mondta Yo Na, hogy mit csináltál a parkban.-kezdte mondani.
-Mi?De..De én nem akartam olyan lenni!Nem akartam..-dadogtam
-Ha így fogsz vele bánni, hogy mindenen kiakadsz, nagyon hamar el fogod veszíteni, ugye tudod?-mondta BamBam majd kiment a konyhából.
Bevettem a fájdalom csillapítót, majd kimentem a többiekhez.
-Na mivan hisztikirálynő?-szólal fel Jackson.
-Nem vagyok az.-mondom majd nevetek fel.
-Miért viselt meg annyira, hogy Yo Na Jinnel smárolt?-kérdezte Mark.
-Mert mi...mi járunk.-kezdtem dadogni
-Jó az ízlésed-mondta Junior majd vállba vereget.
 fel álltam és bementem a szobámba, de nem tudtam elaludni.Csak arra tudtam gondolni, hogy mi lehet Yo Nával..Írtam neki egy SMS-st amiben elmondtam neki, hogy nagyon sajnálom, elborult az agyam.Pár óra múlva sem kaptam választ az SMS-re...Nagyon haragudhat rám?Majd elaludtam.Reggel az volt az első dolgom, hogy megnéztem a telefonomat de még mindig semmi.Úgy döntöttem, hogy felhívom Hei-t.
-Szia! Yugyeom vagyok, ugye nincs ott veled Yo Na?-kérdeztem
-Szia, nincs.Miért?-kérdezi.
-Öhm csak kérdem, nem tudod véletlen, hogy mikor lesz egyedül otthon Yo Na?-kérdeztem tőle.
-Holnap egyedül  lesz egész nap.Éjjel is.Akkor megyek át hozzájuk aludni-mondja
-Megtennéd, hogy holnap nem mész át?Lécci.-kérem meg Heit.
-Okké, akkor nem megyek.De miért?Mit akarsz vele?-kérdezte aggódóan.
-Tegnap össze vesztünk, bocsánatot akarok tőle kérni, de nem ír vissza.Köszönöm! De ne mond el neki, oké?-mondtam
-Oké.Megígérem.De most leteszem, sziaa!-és letette a telefont.
Elmentem a virág üzletbe és vettem egy nagy csokor rózsát, haza értem és betettem egy vázába.Már nagyon izgultam a tegnapi napon.Nagyon lassan telt a nap, szóval elmentünk Markal kondizni.Nagyon elfáradtam, hazamentünk ledőltem az ágyra éns nulla perc alatt elaludtam. Másnap felkeltem és pontosan délután három óra volt.Gyorsan felöltöztem,megcsináltam a hajam megfogtam a csokor rózsát és el indultam Yo Náék háza felé.Amikor oda értem, láttam hogy már nincsenek ott a szülei és becsengettem.Láttam, hogy valaki kijön a házból és kinyitotta a kaput.
-Szia!-néztem rá mosolyogva.
-Ömm..Szia..Mit szeretnél?-nézett rám komor arcal.
-Nem is örülsz nekem?-nézek rá.
-Ömm..persze, örülök! De miért jöttél ide?-kérdezte
Én át nyújtottam neki a csokor rózsát, és bocsánatot kértem.
-Kérlek, bocsáss meg! -mondtam Yo Nának.
Yo Na elmosolyodik, rám néz és megölel.
-Köszönöm szépen! Nem kellet volna! Még soha senkitől nem kaptam virágot..-mondta majd újra megölelt.
-Megbocsájtasz?-néztem rá bambán.
-Persze!....Nem jössz be? Magam vagyok.-kérdezte
-Ha akarod, be megyek.-mondtam majd mosolyogtam rá.
Megfogta a kezem és behúzott a házba. Bementünk levetettem a cipőm, addig ő fel ment az emeletre, amikor lejött csak egy piros ujjatlan és egy rövidgatya volt rajta.Végig mértem a gyönyörű egyenes lábait egészen a gyönyörű arcáig. Amikor észre vette, hogy bámulom magára nézett és meglátta, hogy miben van.Elpirult és fel akart futni a szobába de el kaptam a kezét, vissza húztam magamhoz és megcsókoltam.Nem tudom, hogy miért nem engedtem fel a szobába, a férfiasságom uralkodott rajtam.
Ő folytatta a csókot, csók csatába kezdtünk.Amikor a falhoz értünk megfogtam a combjait és felhúztam.

Ez pár percig tartott aztán abba hagytuk, mert mondta, hogy állj.Nagy nehezen leálltam, alig tudtam magamon uralkodni.Felment a szobájába átöltözött majd vissza jött és leült velem szembe.
-Miért nem írtál vissza?-kérdeztem.
-Nem voltam a legjobb érzelmi állapotban..Bocsánat-mondta majd lehajtotta a fejét a kezébe.
Mellé ültem megsimítottam az arcát és szájon pusziltam.
-Hiányoztál!- mondtam majd csókoltam volna meg,ha nem csenget valaki.Ki lehet az? Világosan megmondtam Heinek, hogy ne jöjjön ma ide!
Yo Na felált és ki ment az udvarra, hogy megnézze ki jött.
-Menj az utamból!- kiált egy idegen hang.
Ki sietek az udvarra, és meglátom Jin-t.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése